30. august

No tere :)
Võtan end siis kätte ja räägin, mis toimps on.
Kihnus käisin. Ülitsill oli, nagu foriil. Tahaks tagasi minna, aga kahjuks...suvi on läbi :( Mul polegi Kihnus veel nii kuradima tore olnud, kui seda oli 25-27 august. Läksin siis bändi rahvaga ja ööbisime Rock Citys. Täitsa okei koht oli ööbimiseks. Poleks vist kusagilt mujalt paremat saanud. Kuid samas, platsil jalgpalli võrgu sees oli kah päris mugav. Oleksin sinna kah vabalt ära vajunud.
Raha kadus kah Kihnus jube kähku ära. Enamus siiski märjukese peale. Süüa eriti ei ostnud ja ega väga hull vajadus söögi järgi ka polnud.
Kõige tsillim oli koos sõpradega vaadata tähti. Lihtsalt lamasime maas ja vaatasime taevast, arutasime niisama ja mina ja Hannes kujutasime ufosi endale ette, teised aga langevaid tähti. Ma ise ka vist nägin ühte silmanurgast, päris kindel olla ei saa.
Kõige jubedam oli viimasel õhtul minna jala Rock Citysse tagasi. Täiesti kottpime oli, mul tulid haiged parakad peale ja olin ikka väga hirmul. Polegi vist päris tükk aega niivõrd kartnud.
Ahjaa, sain möliseda ka ühe inimesega. No, mina ei saa lihtsalt käed risti rinnal seista ja olla. Kui mulle midagi ei meeldi, siis ma räägin asjad selgeks ja eks mul oligi vaja kõik ära rääkida, mida ma tollest inimesest arvan. Olen jah paha inimene, mis siis? Mind absoluutselt ei huvita. Parem olla tugev kui nõrk nutja.
Kihnust tagasi tulemine oli ka suht norm. Väljaarvata siis see, et praam sõitis jube kaua ja loksus, mul oli niigi paha olla. Aga õnnelikult koju ma igatahes jõudsin.
Sain uusi tuttavaid ka. Toredad inimesed on need kihnalsed :)

Aga tavai siis praegu ;)

Kontakt Silver ambos ütleb (23:23)
nõnna viisi võibolla ja ei saa aga sa telekast seda saadet siis ei näinud?
eesti kõige kõigem seal oli ju eesti kõige kõige igavm saar - kihnu
VIRVEEEõ
on lits

Ei nõustu temaga ja selle saatega.

0 comments:

Postita kommentaar